tattoos

Wednesday, March 24, 2010

Snart frisk!

Spenderade väldigt mycket tid i söndags och måndags med att se igenom hela Big Bang Theory, så det blev inte så mycket film där. Men lite hann jag ju med, så jag känner att jag vill skriva om dem med!

Mmmm, Tony Stark!! Jag skriver nästan bara om den här för att jag behövde en anledning att lägga ut en bild på honom, heheheh. Och för att påpeka att soundtracket är så jävla bra! Jag fattar inte att de tagit in en ny kille för tvåan (samt att det enda soundtrack som släpps verkar vara en skiva med AC/DC)! Idioter...


Sen försökte jag fortsätta med Jack Black-temat och se Nacho Libre, men... den var skittråkig så jag tröttnade efter en halvtimme och såg Tropic Thunder istället. Eller jag vet inte ens om den var dålig, men jag var inte på humör. Känns mer som en film man måste se i rätt sällskap...


Sen såg jag Forgetting Sarah Marshall som jag velat se aslänge. Den var bra, fast det var lite väl mycket naken Jason Segel i den. Jag kommer aldrig kunna se HIMYM igen på samma sätt... EHUM. Fast jag läste en rolig bit trivia på IMDB, att hela "bli dumpad när du är naken"-grejen faktiskt hände honom på riktigt, fast istället för att bli förkrossad tänkte han bara "this is hilarious, I need to write this down". Det ligger lite sanning i det...

Och icke att förglömma: Russel Brand var fantastisk! Första gången jag ser honom i något också, så det var trevligt!

Nu är jag snart frisk, så det blir nog inga mer filmspam på ett tag. Men det är en bra grej!

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger